Estee Lauder
Estee Lauder - бренд, що став живим втіленням американської мрії. Його засновниця, Жозефіна Естер Ментцер (Josephine Esther Mentzer), народилася 1908 році в багатодітній родині іммігрантів зі Східної Європи (мати - угорка, батько - єврей родом з містечка, який знаходиться на території сучасної Словаччини). Її дитинство проходило в Квінсі, Нью-Йорк. Свій перший крем для обличчя дівчинка приготувала в 6 років під керівництвом дядька, дерматолога за професією. Всі приготування відбувалися на домашній кухні з використанням звичайної кухонного начиння. Але надалі то, що починалося як невинне захоплення, переросло в бізнес зі світовим ім'ям і багатомільйонними прибутками.
Естер підросла і в 1930 році вийшла заміж за Джозефа Лаудера. Хобі по виготовленню кремів нікуди не поділося. Естер продавала виготовлені вдома крему і іншу косметику, пропонуючи їх жінкам в салонах краси, поки ті сиділи під фенами. У 1946 році їй вдалося переконати чоловіка купити приміщення ресторану, де була влаштована міні-фабрика по виробництву кремів і перший магазин бренду «Estee Lauder» (Estee - спотворення Esty, уменшітельно-ласкательной версії імені Esther).
Вже маючи невелику постійну клієнтуру, Есті значно її збільшила завдяки оригінальному на те брешемо маркетинговому ходу - до кожної покупки додавався невеликий подарунок. Ще вона з радістю навчала своїх клієнток правилам догляду за шкірою, з яким її в свою чергу в дитинстві познайомив дядько. Розрахунок був зроблений на «сарафанне радіо». І він спрацював. Через рік після офіційного відкриття на фабрику «Estee Lauder» почали надходити дрібнооптові замовлення від косметичних магазинів.
Ім'я Есті Лаудер асоціюється з першокласними засобами для шкіри обличчя, рук і тіла. Вона була піонером в просуванні науки про догляд за шкірою в широкі маси. На цьому тлі про інших її заслуги часом незаслужено забувають. А адже Есті здійснила революцію і в парфумерному бізнесі теж.
Аж до 50-х років минулого століття парфуми були дорогим подарунком. Жінка могла отримати заповітний флакончик в якості презенту на День Народження або на честь пам'ятної дати. Дами зберігали отримані від чоловіків парфуми і використовували в тільки в особливих випадках.
Есті захотіла знайти спосіб, щоб кожна жінка сама могла дозволити собі свій улюблений парфум. Результатом її пошуків стало масло для ванни, доповнене ароматом «Youth-Dew». З його допомогою леді могли насолоджуватися тонким ледве вловимим амбре протягом усього дня після прийняття ванни. Ця ідея стала ракетним двигуном, стрімко прискорив розвиток «Estee Lauder».
Сам аромат «Youth-Dew» був випущений в 1953 році. Він поклав початок колекції ароматів «Estee Lauder». Над ним попрацювала Жозефіна Катапано (Josephine Catapano) - одна з перших жінок парфумерів. Внесок Есті Лаудер в створення цього пряного східного букета полягав в строгому контролі якості компонентів ароматної формули.
Есті заробила собі славу людини, який не погодиться на щось, крім самого кращого. Таким було її правило в підборі інгредієнтів для кремів, такий же підхід вона застосувала при запуску парфумерної лінії свого бренду, бібліотека якої до кінця 2017 року нараховувала 108 ароматів.
За час своєї бурхливої діяльності Есті Лаудер запустила ще кілька успішних брендів, в тому числі: Aramis, Clinique, Prescriptives, Lab Series і Origins. Їй вдалося перетворити приготування кремів на власній кухні в косметичну імперію. Її компанія, вартість якої зараз досягає 10 млрд. Дол США, викупила такі торгові марки, як M · A · C, Aveda, Darphin. Сьогодні корпорацією «Estee Lauder» керують сини Есті, і цим дуже вміло вдається зберігати високі стандарти засновниці.