Sergio Tacchini
Дитинство Сержіо Таккіні, який народився за кілька років до початку Другої світової війни, важко назвати простим. Однак уродженець невеликого італійського містечка Новара із завидною завзятістю йшов до своєї першої серйозної мети, зумівши пробитися у великий спорт у віці сімнадцяти років. Юнаків отримав статус професійного тенісиста, в 1955 році став членом міланського клубу. Через п'ять років, його наступний «марш-кидок» завершився завоюванням титулу чемпіона Італії. Є в скарбничці наполегливого хлопця і перемога на Кубку Девіса.
Розуміючи, що спортивний вік швидкоплинний, Сержіо, ще не припинивши активних виступів, заснував компанію «Sandys S.p.A» в 1966 році. Не виключено, що вона залишилася б невідомою широкому колу громадськості (про всяк випадок компаній з виробництва спортивного одягу), але новаторство Сержіо полягало в тому, що крім оригінального крою він зважився на сміливий експеримент з колірним рішенням. Запропонувавши колишнім «колегам по цеху», на зміну непорушним і традиційним білим теніски - кольорові. Адже спорт - це емоції.
Логічно, що відгук серед іменитих спортсменів не змусив себе чекати. А після перемоги «тенісного хулігана» Джиммі Коннорс (одягненого в червоно-зелене поло від
«Tacchini») на Вімблдонському турнірі, бренд став популярний і серед уболівальників. Чого тільки вартий хіт середини вісімдесятих - спортивний костюм «Dallas».
Вихід торгової марки (перейменованої на той час в «Sergio Tacchini») на світову арену, дав поштовх її до просування в інших видах спорту. Фірма завжди прагнула вийти за рамки, одягаючи не тільки зірок тенісу: Піта Сампарса, Мартіна Навратілова, Горана Іванішевича і інших, але і, наприклад збірну Італії з фехтування на Олімпіаді в Монреалі-76, баскетбольну «Скуадру Адзурру» на Кубку Європейських чемпіонів- 83, лижників, гольфістів, пілотів Формули-1 ... Правда, на початку 21 століття вона стала здавати позиції, не в силах конкурувати на рівних з «Adidas» і «Nike». «Друге життя» в компанію, що пройшла через процедуру банкрутства, вдихнуло підписання контракту з новими зірками, серед яких осібно стоїть тенісист Новак Джокович. Це було справжнім «попаданням в десятку». За три роки співпраці серб взяв свій другий Australian Open і вперше підкорив Wimbledon, ніж повернув інтерес до бренду.
І адже було до чого. Крім одягу, взуття та аксесуарів - бажаючих можуть придбати парфумерну продукцію. Якщо раніше вона була орієнтована на сегмент «спортсмени», то зараз стала актуальною для всіх любителів активного відпочинку і постійного руху вперед.
Аромати радують різноманітністю, але лінія незмінно витримує загальні моменти в чоловічій і жіночій серії - відкриваючи світові ваші найкращі сторони.
Якщо повз прошелестів «Feel Good Woman», то на якусь мить ви неодмінно опинитесь в оточенні теплих літніх променів і позитивних емоцій, які створить квітковий пульсація, крапелька мускусу і свіжі фруктові відтінки.
Найпопулярніший аромат «Donna» неодмінно присутня в арсеналі справжніх цінителів. Вас огорне букет з лотоса, бергамоту, конвалії і жасмину. А поки ви будете дивитися услід прекрасній незнайомці, сандал і ваніль довершать картину.
«Stile Donna» ідеально підходить жительці мегаполісу, де вирує життя завмирає, коли в повітрі, змінюючи один одного, проносяться аромат півонії, магнолії, білого сандалу і кедра. До речі, цей парфум був створений в парі до чоловічого аналогу.
Так само як і тандем «O-Zone Woman» - «O-Zone Man». Фішка цієї пари - нотки свободи. Уявіть співзвуччя з цитрусових, зеленого чаю і кедра.
Класичний чоловічий «Active Water», як зрозуміло з назви, вибирають люди з активною позицій, чітко йдуть до мети і не бояться ризикувати. Також як не боявся ризикувати Сержіо Таккіні. Звичайно, бути новатором завжди нелегко, адже саме ти першим допускаєш помилки, які послідовники можуть уникнути.
Зрозуміло, в середині минулого століття, молодий італійський тенісист не припускав, що в майбутньому його чекає подібний успіх. Але йому, напевно, було б тоді приємно дізнатися, що в далекому 2018 році мільйони людей, зупиняючись біля вітрини з кращими парфумами, і роблячи свій вибір, кажуть консультанту: «Упакуйте флакон від« Sergio Tacchini », будь ласка».