The House of Oud

The House of Oud Keep Glazed Elite Parfume унісекс 33 мл
Немає в наявності
12197-01
Elite Parfume The House of Oud Keep Glazed, унісекс 33 мл ..
0
104.50 грн
The House of Oud

Торгова марка The House of Oud своєю появою висловила не тільки суть хороших і якісних ароматів, але і справжню дружбу між кращим парфумером Італії - Андреа Казотт і любителем уда з Джакарти Мохаммедом Абу Наші. Бренд висловлює собою пристрасть до чогось нового, а саме до подорожей і відображає немислиму пристрасть до мистецтва. Флакони композицій прикрашені текстурою, що нагадують живописні тріщини. Це та сама висохла земля в пустелі. В якості контрасту виступають оазиси, наповнені яскравими квітами і соковитими фруктами. Такий вибух фарб нагадує стиль Джексона Поллока.

Концепція бренду
Компанія The House of Oud є черговим арт-проектом, який зміг перевершити очікування творців і стати видатним творінням. Чоловіків об'єднувала любов до подорожей і мистецтва. Вони однаково сприймали все прекрасне і прагнули вивчати нове і незвідане іншим. У кожному ароматі зустрічається головний символ бренду - удова масло. Це класичний компонент був представлений в абсолютно новій інтерпретації, від чого шанувальники парфумерії відкрили його з іншого боку, незалежно від смаків.
Андреа Газзотті заявляє, що кожен створений аромат, залишає в його душі незгладимий слід. Йому вдалося в повній мірі висловити своє сприйняття, завдяки тому, що у виробництві використовувалися найкращі матеріали. У компанії The House of Oud вся увага була сконцентрована на випуску нишевой парфумерії, прикрашену східним колоритом. Віртуози своєї справи змогли прищепити тягу всього світу до розкоші і багатства, а також висловити індивідуальний погляд на світ. Концепція бренду укладена в розробці композицій, з великим переважанням уда. У розробці ароматів використовують давні техніки. Так задумано творцями, щоб люди, які вдихнули запахи від The ​​House of Oud змогли насолоджуватися звучанням, на основі старовинних формул. З іншого боку виробники впроваджують кращі природні компоненти і безпрецедентні сучасні акценти.

Колекції ароматів The House of Oud
Щоб досягти особливої ​​гармонії в композиціях, крім уда, використовуються і інші інгредієнти, які надають запаху особливого відтінку. Уду «вдається» стримувати становить, від чого аромат стає глибоким і характерним. Майстри відійшли від традиційної піраміди на користь революційної технології, завдяки чому бренд знайшов широку популярність. Відбулася робота на випередження і марка обзавелася власним і неповторним стилем.
Окрему увагу хочеться приділити нової колекції під назвою «День в пустелі». Рівень запахів здатний занурити людини в незвідані краї, а саме в пустелю, де відбувається дивна інтерпретація, а одне з найбільш примарних місць на землі здається райським куточком. В безкраї простори лихоліття дозволяють потрапити чотири оригінальних аромату. Вихідні точки зайняті кашмераном, корицею, бальзамом толу, лабданума, півонією, замшею, амброксаном, персиком, фрезією.
Привабливі флакони з вишуканими ароматами від The ​​House of Oud займуть гідне місце на туалетному столику в якості дизайнерського прикраси.

icon_callback Замовити дзвінок icon_viber Viber icon_teleg Telegram icon_whatsapp WhatsApp icon_skype Написати в Skype icon_email Gmail