Le Labo
На світовому парфумерному ринку знайдеться не багато виробників, які зарекомендували себе як професіоналів своєї справи. Але є ті, що залишили незгладимий слід в світі ароматів. Якраз до такої категорії відноситься дивовижна торгова марка Le Labo, що займається випуском парфумів класу люкс. Насправді це дітище відомої компанії Estee Lauder. Вона донині є правовласником цього бренду. До 2006 року громадськості презентували понад 40 композицій, в різноплановому стилі. Кожен з варіантів має власний «характер» і відрізняється неординарними акордами. З часів створення бренду не було знято жодного рекламного ролика, так що продукція просувалася сама, виключно завдяки відмінній якості і «сарафанне радіо». Незважаючи на це, популярності торгової марки можуть позаздрити корпорації, які викладають великі суми за просування свого товару в маси.
Історія створення
Все почалося з того, що два хлопця Роско і Пено, вирішили створити власну парфумерну продукцію, що іменується Ле Лабо, але вони випустили з уваги момент просування товару і способи реклами. Цікаво, що до створення лейбла, молоді люди успішно керували в косметичних компаніях. Їх пов'язувала спільна мета - створити по-справжньому якісний продукт, а для цього потрібно використовувати натуральне і добірна сировина. Незважаючи на те, що на дебютний аромат юні авантюристи витратили всі сили і матеріальні запаси, вони не прогадали і композиція Le Labo «підірвала» громадськість. Завдяки складній і дивовижною формулою, аромат вражає витонченістю і дивовижною пірамідою. Ніхто не думав про маркетингові заходи, так як вся увага була сконцентрована на якості продукту.
Переваги та гідності
Незважаючи на велику популярністю бренду Le Labo, його продукцію досить складно придбати. Вся справа в незвичайній розфасовки парфумерії. Головний офіс компанії знаходиться в Нью-Йорку. Він же за сумісництвом є бутиком, схожим на аптеку. Композиції розливають в невеликі ємності, що нагадують флакони для ліків. При бажанні можна прямо на місці власноруч створити нові парфуми. Цю послугу організувало керівництво компанії. Вибрані клієнтом інгредієнти поміщаються у флакон, який ознаменовують авторськими ініціалами творця. Кваліфікований парфумер підказує, що і в яких пропорціях необхідно змішати. Вуаля! Покупець стає творцем!
Аромати Le Labo
Мабуть, не знайдеться любителів парфумерії, хто не мав справу з унікальним ароматом Santal 33, який приніс бренду славу і популярність. Цей дебют був схожий на змішання класики з сучасністю. Композиція створена з добірних і натуральних інгредієнтів і розлита у флакони з обсягами 50 мл і 100 мл. Компанія займається виробництво арома свічок, фільтр яких виконаний з чистої бавовни. Особливість такого продукту в тому, що під час використання не залишає гару і не димить.
На сьогоднішній день торгова марка Le Labo впритул займається виробництвом Догляду засобів за особою, тілом і волоссям, але вони мають більше парфумовану функцію і сприяють підняттю настрою.