Simimi
Міланська виставка парфумерії вже який рік дарує відвідувачам позитивні емоції. На заході можна поспілкуватися з творцями духів, причому маестро люблять виставку за невимушене спілкування, а відвідувачі - за можливість на власні очі побачити творців улюблених ароматів.
Головним цвяхом програми 2016 року став презентація нового нішевого аромату. Цього разу гості та учасники фестивалю захоплювалися іспанською маркою - бренд Simimi дебютував відразу з 8 композиціями.
Ідейної натхненницею марки виступила іспанка Міррейя Наварро. Її завжди вабив глибокий сенс ароматів. Вона переконана - насправді, вдихаючи той чи інший запах, ми в змозі оживити забуті спогади або воскресити старі почуття. Основоположним почуттям, завдяки якому існує цілий світ - це любов. Її можна висловлювати не тільки на словах або в погляді, в парфумах вона набуває магічний сенс - немов момент, який зображений на фотографії, чарівний еліксир з флакона нагадує про кращі дні життя, поки на денці духів є хоч крапля вмісту - спогади можна воскрешати знову і знову.
Міррейя за освітою не парфумер, але в далекій від світу моди її не назвеш. У Мадриді вона вивчала історію моди, проходила курси при приватній бізнес-школі Babson College, вчилася в барселонській Esade. Встигла кілька років пропрацювати в корпорації Chanel. Крім того, співпрацювала з американською компанією Abercrombie & Fitch.
Кар'єра бізнес-леді була не такою привабливою для Міррейі, вона завжди мріяла створювати духи. Їй хотілося жити в Парижі, і зміни в житті відбулися, коли вона туди переїхала.
Для початку Міррейя взялася за переговори з відомим італійським брендом Terenzi. Паоло Теренцією відомих як засновник кількох парфумерних марок, зрозумів, чого саме хоче досягти іспанка за допомогою композицій. Передати глибину зниклих почуттів за допомогою реальних жінок і їх історії, втілених в аромати, здалося цікавою ідеєю. Закоханість Міррейі в Париж посприяла інтернаціональному характеру парфумерії Simimi - духи обдають рисами, властивими і французької, і італійській школі ароматів.
Кожна пляшка Simimi розповідає любовну історію - про пристрасть, борг, материнської любові і самопожертву. Основою композиції став квітка Simimi, кожна інтерпретація почуття прикрашена своїми нотками з парфумерної скарбнички.
Колекція з 8 парфумів названа жіночими іменами. Аромати - посвячення розповідають про нелегкі жіночі долі, які страждали і жили в ім'я любові.
Simimi Blanc de Sisa - зворушлива розповідь про єгиптянці, якій заради змісту дочки довелося більше 40 років прикидатися чоловіком, таким чином, вона змогла прогодувати свою дочку. В Єгипті не наймають на роботу жінок - Сиса Абу даух переодягалася в чоловічий одяг і працювала в інших містах, щоб її не впізнали. Їй довелося займатися розвантаженням цегли і чищенням взуття. У 2015 році уряд нагородила Сису орденом «за ідеальне материнство». У піраміду парфуму включені манго, папайя, коричневий цукор. Серцевина аромату складена з маракуї, мигдалю, ванілі і магнолії. Завершенням історії служать запахи амбри, мускусу й сандалу.
Simimi Memoire d`Anna - ароматна історія американки Анни Джарвіс, завдяки старанням якої президент Вудро Вільсон підписав указ про святкування дня матері. Зараз це свято відзначають у багатьох державах світу. Композиція Simimi Memoire d`Anna побудована на поєднанні зелених нот - інжиру, ландаша, трави і яблука, а також деревних акордів - кедра, дуба, палісандра, ебенового дерева.
У доповненням до кожного парфуму випущені ароматизовані свічки. Духи продаються в 20 країнах світу.