Too Faced
Косметичний бренд «Too Faced», створений в 1997 році, дуже швидко досяг успіху і став впізнаваним в багатьох країнах світу. Щоб змагатися на рівних з компаніями світового масштабу і навчитися перевершувати їх, бренду знадобилося всього лише кілька років. Гламурність, жіночність і особливий шарм отримуєте ви, використовуючи декоративну косметику від компанії «Too Faced».
Співзасновниками бренду стали два молодих американця: Джеррод Бландіну і Джеремі Джонсон.
Перш ніж відкрити власний бізнес, Джеррод Бландіну зробив собі ім'я модного візажиста, виконуючи приватні замовлення для зірок кіно індустрії та шоу-бізнесу. Але мрія відкрити власний бізнес завжди жила в ньому і поступово визрівала. 11 Років знадобилося Джеррод, щоб перетворити її в реальність.
Спостерігаючи за клієнтками косметичного салону універмагу, в якому він працював, Джеррод бачив, як змінюються їхні обличчя в разі, якщо вдавалося вдало підібрати потрібний відтінок губної помади, тіней для очей або пудри. Але досить однотипною декоративної косметики 90-х років не вистачало яскравих фарб і вишуканих півтонів, щоб в повній мірі показати індивідуальність жінки, її характер і чарівність.
Креативний візажист починає експериментувати, шукаючи бажану текстуру і колір. Багато його експерименти досить вдалі, а деякі призводять Джеррода до справжнім відкриттям. Не маючи гарного стартового капіталу, але, заручившись підтримкою одного Джеремі Джонсона, і з великим бажанням творити історію косметичної індустрії Бландіну реєструє свою компанію.
Його новаторські ідеї швидко помітили і оцінили. Джеррод Бландіну першим в світі створив тіні з блиском і ще кілька косметичних засобів, виробництво яких підняло його на вершину олімпу в індустрії краси.
Джеремі Джонсон, перш ніж стати співзасновником бренду, встиг попрацювати в таких відомих компаніях, як Armani, Chanel і Estee Lauder. Добре розбираючись в правилах ведення великого бізнесу, він став генеральним директором «Too Faced». Джеррод Бландіну з його творчим підходом, займає посаду креативного директора бренду.
Уже перша колекція косметики бренду була представлена на найпрестижніших торгових майданчиках Америки і виявилася на сторінках модного видання - журналу Vogue. І лише через рік оборот компанії вже перевищив мільйон доларів.
Сьогодні продукцію торгової марки «Too Faced» продають майже в двох тисячах американських торгових точках і в понад 30 країнах світу.
Асортимент продукції бренду дуже великий. Тут ви легко знайдете те, що довго шукали: туш для очей, тіні і блиск для вік і для брів, бронзатори і консілери, пудри і рум'яна, помада і олівці, всілякі бази, блиски і підводки, а також кисті для макіяжу. Вся продукція відрізняється високою якістю і не впливають в застосуванні.
«Too Faced» - це бренд, у якого головні його перемоги і досягнення ще попереду. Домігшись визнання і великого успіху за відносно невеликий проміжок часу, компанія продовжує шукати шляхи удосконалення своєї продукції, постійно працює над розширенням асортименту і поліпшенням її якості.