EX NIHILO
Їх було троє: банківський працівник Олів'є Ройер, дизайнер меблів Бенуа Вердье і молода дівчина з консалтингової компанії Сільві Лодей. Трьох таких різних молодих людей об'єднала одна ідея створення сучасного парфумерного бізнесу, який зміг би стати альтернативою стереотипному люксу.
І хоча творці нової торгової марки не мали до цього ніякого відношення до парфумерії, вже на старті вони зуміли голосно заявити про себе, і за дуже короткий час зайняти свою нішу в цій високо конкурентної індустрії.
З'явившись як би «з нізвідки» в кінці 2013 року новий парфумерний бренд «EX NIHILO» відразу ж звернув на себе пильну увагу розпещеною парфумерних меломанів. З найперших кроків бренд постійно дивує шанувальників неординарністю і сучасним звучанням створюваних ним ароматних композицій.
Компанія не має в своєму штаті власного парфумера, а залучає до розробок ароматних букетів талановитих парфумерів з боку. Чи не займаються засновники бренду і розробкою дизайну упаковки і флаконів. Для вирішення цього завдання, вони активно співпрацюють з відомими дизайнерами, модними і ювелірними будинками.
Саме вміння зібрати навколо себе команду знають і талановитих фахівців стало визначальним фактором такого феєричного успіху молодої марки.
Створюючи унікальні ароматні композиції, бренд самобутній і в усьому іншому. Їх скляні флакони і упаковка можуть стати окремим прикрасою вашого туалетного столика. Компанія випускає лімітовані серії ароматів, флакони яких закриті кришечками, прикрашеними напівдорогоцінним камінням: оніксом і перлами, а також слоновою кісткою і шкірою. Іноді, як прикраса, «EX NIHILO» використовує дорогоцінні камені: сапфіри і діаманти. У деяких випадках навершя флаконів прикрашає 24-каратне золото.
Окремо варто сказати про упаковку. Зроблена вона із спеціального матеріалу - піни, матова і невагома поверхня якої, прекрасно захищає флакон від ударів, вологи і сонця.
Використання для реклами своєї продукції технологічних нововведень, стало правилом для молодого, амбітного бренду. Величезний апарат «Осмолог», що дозволяє персонально коригувати букет улюбленого аромату і «ароматні вази», що дають можливість з першого вдиху познайомитися з серцем аромату, а не з його верхніми нотами - все це спрямовано на досягнення однієї мети - залучення уваги потенційних покупців до продукції марки .
За чотири роки плідної роботи компанія створила 20 ароматів найвищої якості. Крім Франції, аромати бренду «EX NIHILO» можна придбати ще в декількох країнах світу, в тому числі і в Україні. Запахи марки можуть задовольнити попит найвимогливіших і вибагливих клієнтів. Серед жіночих і чоловічих ароматів бренду особливе місце займають і аромати групи унісекс.
Використовуючи тільки якісні, часом дуже дорогі компоненти, приймаючи нестандартні, новаторські рішення в складанні парфумерних композицій, компанія пропонує ринку неординарні, ексклюзивні аромати нишевой категорії.
Як говорить один із засновників «EX NIHILO»: «Щоб створити ідеальний аромат, потрібно порушити всі правила». Порушуючи загальноприйняті правила, йдучи врозріз з тенденціями сучасної моди, бренд «EX NIHILO» створює не просто ексклюзивний парфум, а справжні шедеври парфумерного мистецтва.