Тестери унісекс

Тестери унісекс

Оглядаючи поглядом полиці парфумерних магазинів або гортаючи сторінки інтернет-магазинів, нас вже не дивує поділ на чоловічі і жіночі парфуми. Хоча за великим рахунком, відмінності досить умовні, схоже що певні кольори можуть носити тільки жінки, інші - виключно чоловіки.

Щоб розібратися, як в парфумерної індустрії зародилося поняття унісекс, варто копнути глибше.

У давнину запашними пахощами могли користуватися лише виключно привілейовані класи. Коли європейські парфумери середньовіччя і нового часу стали розширювати асортимент парфумів, то головною метою ароматних есенцій було замаскувати неприємних запах. І тут вже було все одно, чим пахнути - і пані, і кавалери зі знатних верств суспільства пахли трояндою, вербеною, цитрусами та ветивером.

Поділ парфумерії для жінок і для джентльменів відбулося відносно недавно, на початку 20 століття. Власник французького модного дому Guerlain випустив 2 аромату - Voilette de Madame і Mouchoir de Monsieur. Жіноча «Вуаль» і чоловічий «Носовичок» поклали початок гендерної поділу - тепер духи стали класифікуватися за статевою ознакою. Далі за справу взялися рекламщики - раніше компанія пропонувала купити один аромат, а тепер можна було продати два, якщо переконати і чоловіків, і жінок користуватися парфумами марки. Духи для слабкої статі підкреслювали виняткову жіночність, яка була втілена ароматами троянди, жасмину, ванілі, одеколони для представників сильної статі грунтувалися на сильних запахах - хвоя, деревина, тютюн або смоли.

Поклавши руку на серце, можна сказати, що поділ ароматів досить умовне. Звичайно, парфумери беруть до уваги природу тієї чи іншої парфумерної ноти, але не варто забувати про особливості жіночої та чоловічої шкіри - будь-який запах розкриється по-різному. Крім того, поведінка парфуму залежить від індивідуальних особливостей - і вік, вага, стан здоров'я і багато інших об'єктивні і суб'єктивні моменти зіграють свою роль. Тобто більш раціональними є просто складання ароматних композицій, а хто їх носитиме - вирішить сам покупець.

Повертаючись до витоків парфумерного справи, багато виробників, особливо серед нишевой парфумерії, випускають продукцію без маркування за статевою ознакою. Подобається жінки нотки рому, шкіри і тютюну, вона відчуває себе комфортно і гармонійно? Так нехай носить те, що подобається. Якщо чоловікові приємно відчувати пахощі троянди, ванілі і екзотичних фруктів, чому він не може користуватися таким пафрюмом? На здоров'я, нехай отримує задоволення.

Ера унісексовий ароматів пережила справжній бум в кінці 1990-их. Багато в чому цьому сприяла мода на андрогінність - по подіумах крокували моделі, схожі одночасно і на юнаків, і на дівчат. Американська марка Calvin Klein презентувала парфуми CK One - легкий фужер підкорив зворохоблену молодь, цитрусова свіжість підходила і дівчаткам, і хлопцям. Пафрюмери почали акуратно експериментувати - спочатку парфуми-унісекс були спортивної спрямованості, проте поступово в світі ароматів сталася плавна трансформація поглядів. Тепер вже нікого не здивуєш композицією унісекс, де переважають гурманські або водні акорди.

Ароматні композиції повинні відповідати внутрішнім відчуттям. Парфуми - разнообрани, не дарма чоловіки і жінки не задовольняються лише одним флаконом, а пробують новинки. Унісекс-духи дарують нові відчуття, відкриваючи нові сторони особистості.

У цій категорії немає товарів

Якщо Ви знайшли помилку, виділіть текст і натиснітьCTRL + ENTER
icon_callback Замовити дзвінок icon_viber Viber icon_teleg Telegram icon_whatsapp WhatsApp icon_skype Написати в Skype icon_email Gmail