Обмін і повернення

Згідно з діючими нормами законодавства, парфюмерно-косметичні товари належної якості не підлягають поверненню або обміну *.
* Згідно статті 9 Закону України «Про захист прав споживачів» від 12.05.1991 р №1023-ХІІ та Додатки №3 до Постанови КМУ «Про реалізацію окремих положень Закону України« Про захист прав споживачів »від 19.03.1994 р №172 , до товарів належної якості, що не підлягають обміну (поверненню), відносяться: парфюмерно-косметичні вироби, предмети санітарної гігієни, гребінці, гребені та щітки масажні, товари в аерозольній упаковці, інструменти для манікюру, педикюру (ножиці, пилочки і т. п .).


 

1.Заміна бракованого товару

Поверненню підлягає тільки товар з виробничим браком! Виробничим браком парфумерії або косметики вважається:
- неробочий стан пульверизатора;
- погана герметизація флакона;
- чужорідний предмет у флаконі;
- відколи або сильні подряпини.
Для оформлення повернення товару Вам необхідно:

1.Заповніть форму «Повернення товару» посилання: https://prostoopt.com.ua/add-return/
2.Напісать менеджеру в Viber за номером телефону +380675521100 або на адресу prostooopt@gmail.com, відправити фото / відео відкриття посилки, шлюбу по товару і надати його нам.
Товар буде прийнятий тільки за умови:
- збереження оригінальної упаковки (коробка + плівка / слюда);
- товар саме той, який був проданий нашим магазином;
- товар не має слідів використання.
- упаковка повинна бути збережена в обов'язковому порядку, в іншому випадку обмін / повернення товару неможливий!
Умови повернення декоративної косметики, яка продається упаковками, палітрами обговорюються з менеджером.
На обробку даних звернень відводиться від 7 до 10 днів. Після чого менеджер з Вами зв'яжеться і обговорить умови обміну або повернення продукції.
Обмін товару або повернення грошових коштів здійснюється протягом 5 робочих днів після отримання повернутого товару на склад!

Важливо!
* Повернення з приводу невідповідності запаху не приймаємо!

** Претензії по товару приймаються протягом 14 днів, після отримання товару при наявності накладної!
*** Відмінність елементів дизайну або оформлення від заявленого на сайті опису не є ознакою неналежної якості. Справжні кольори виробів можуть відрізнятися від кольорів і відтінків на сайті, в залежності від кольору вашого монітора.
**** Акційна продукція і товар з уцінки обміну та поверненню не підлягає!

2. Пошкоджений товар при транспортуванні


Обов'язково перевірте всі коробки і переконайтеся, чи не пошкоджена, які можуть бути отримані при транспортуванні, а також слідів розтинів упаковки товарів.

Важливо! Обов'язково відкривайте зовнішню картонну упаковку товару (парфуми, тіні), щоб уникнути ризику не замінити приховані пошкодження. Перевіряйте стан товару на бій.
Якщо у вас немає бажання або часу перевіряти стан товару, щоб розкрити або перевірити кожну упаковку - ризики щодо можливих механічних пошкоджень лягають повністю на вас.

Ваше замовлення страхується на 100% його вартість. До моменту приймання замовлення Вами від служби доставки, відповідальність за його цілісність і збереження несе служба доставки «Нова Пошта».

Якщо Ви виявили пошкодження - зробіть фотографії упаковки та пошкодження товарів, вимагайте у представника компанії «Нова Пошта» (оператора або кур'єра при адресної доставки) складання відповідного акту (Акт прийому-передачі, Акт на відшкодування шкоди), де вкажіть тип пошкодження.

Претензії щодо ушкоджень товару, якщо він був уже прийнятий Вами від служби доставки без складання Акту або повідомлення менеджера до моменту прийому товару, - 
не приймаються.
 

З любовью, Ваш prostoopt.com.ua!
 

Якщо Ви знайшли помилку, виділіть текст і натиснітьCTRL + ENTER
icon_callback Замовити дзвінок icon_viber Viber icon_teleg Telegram icon_whatsapp WhatsApp icon_skype Написати в Skype icon_email Gmail