Guy Laroche
Компанія «Guy Laroche» створена французьким модельєром Guy Laroche в 1957 році. Володіючи прекрасним почуттям стилю і бездоганним смаком, модельєр в цьому ж році представляє на суд критикам і вимогливою французькій публіці свою першу колекцію жіночого одягу.
Колекція складалася з 60 моделей і викликала шок деякими новаторськими рішеннями дизайнера. Високі коміри, шви на лицьовій стороні виробу, яскрава кольорова гамма і глибокі декольте не тільки на грудях, але і на спині не могли залишити байдужими відвідувачів показу.
Порушуючи усталені традиції, Guy використовує для своєї колекції тканини яскравих життєствердних квітів, а глибокі вирізи на спині з часом асоціюються в першу чергу з Модним Будинком «Guy Laroche», хоча таке дизайнерське рішення після Гая сьогодні часто застосовують і інші дизайнери.
Спеціалізується бренд на випуску люксової продукції високої цінової категорії. Ексклюзивна чоловічий та жіночий одяг, елегантні і в той же час авангардні моделі фешн-годин бренду, його парфумерія класу «люкс» і елітні аксесуари завжди позиціонуються, як вироби високої якості і тонкої розкоші.
Двічі за свої колекції одягу талановитий модельєр отримував найвищу нагороду Високої Моди "Золотий наперсток". А в 1987 році з рук Президента Франції Жака Ширака вже відомий в той час і шанований у всьому світі кутюр'є отримав звання Кавалера Ордена Почесного Легіону.
Перший бутик Guy Laroche відкрив в 1961 році, а свою світову експансію однойменний бренд почав в 1974 році. Його фірмові торгові точки з'являються в найбільших містах світу. У Росії іменита компанія представлена відразу декількома фірмовими магазинами в Москві і в деяких регіонах країни.
Перший аромат «Fidji» бренд випустив в 1966 р Ця багатогранна композиція з сімейства квіткових сьогодні по праву належить до класики парфумерного мистецтва і як будь-яка класика не має часових обмежень. Найгарніший жіночний аромат підкорює мільйони сердець сучасних жінок, як і в далекі 60-і роки, надзвичайно свіжим звучанням свого букета, його насиченістю і квітковим пахощами.
Надзвичайно успішна дебютна композиція поклала початок парфумерної історії бренду. Лінійка ароматної продукції бренду не велика і сьогодні не досягає навіть 15 композицій. Але як всі ми знаємо, не завжди кількість говорить про якість продукту. Багато ароматів бренду стали шедеврами - сучасними і затребуваними парфумами, які мають своїх шанувальників на всіх континентах планети. Особливо варто відзначити такі аромати як: «Drakkar» і «Drakkar Noir», «J'ai Oise», «Clandestine» і «Horizon».
У 1989 році великого кутюр'є не стало, але до сих пір бренд «Guy Laroche» продовжує створювати шедеври, дотримуючись канони, закладені його засновником.
Бездоганний крій і лаконічність моделей, ретельно опрацьовані деталі і стиль ділової класики, доречною в будь-якій ситуації - основні критерії сучасного розвитку бренду «Guy Laroche».