Clinique
Народження бренду Clinique - це історія про знайомства науки з б'юті-індустрією. Познайомила їх Керол Філіпс (Carol Phillips). Будучи редактором модного журналу Vogue, вона запропонувала родині Лаудер запросити до співпраці якогось доктора Нормана Орентрек (Norman Orentreich).
Фірма Estee Lauder Companies, заснована Лаудер, вихідцями зі Східної Європи, до моменту знайомства з працями Орентрек вже встигла заробити собі гучне ім'я як виробника косметики і парфумерії.
У свою чергу доктор наук Норман Орентрек теж здобув професійну славу. Його праці в галузі дерматології мали революційний характер. Наприклад, він першим заговорив про шкоду для шкіри ультрафіолетових променів. А ще він стверджував, що дефекти шкіри можна не просто заховати за шаром декоративної косметики, а виправити за допомогою правильно підібраних косметичних засобів, що теж було новаторською ідеєю в той час.
Результатом знайомства сім'ї Лаудерів, Філліпс і Орентрек став запуск виробництва лікувальної косметики під торговою маркою Clinique. Перша партія була випущена в 1968 році. А високі стандарти доктора Орентрек в дерматологічних випробуваннях продукції дозволили компанія Clinique стати першим виробником косметики, який приєднався до Американської Академії Дерматології.
Цікавий факт: саме Норман Орентрек розробив триступеневу очистку шкіри, яка зараз вважається традиційною і обов'язкової косметологічної процедурою.
Незабаром за лінійкою засобів по догляду фірма почала випускати і декоративну косметику. І на цьому терені дерматологи компанії стали піонерами. Крім декоративної функцій, туші для вій, помади та інші продукти отримали можливість зволожувати і захищати шкіру, завдяки додаванню до складу саліцилової кислоти. А строгий контроль за алергенними компонентами зробив косметику безпечної для застосування навіть на самій чутливій шкірі.
Відсутність алергенів в засобах Clinique - це гордість компанії і результат копіткої лабораторного тестування. Як стверджує офіційний сайт, кожен новий продукт наноситься по 12 разів на шкіру 600 добровольців. Таким чином компанія отримує результати 7200 тестів. І якщо хоча б один з них незадовільний, засіб відправляють на доопрацювання. З формул косметики Clinique повністю виключені парфумовані аромату, як головне джерело алергій. Тому і засоби по догляду, і декоративна косметика майже не мають запаху.
Так що запуск парфумерної лінії під брендом Clinique можна вважати, що окремо стоїть напрямком. Але навіть тут компанія постаралася зберегти свою філософію «краса - це здоров'я».
Перший парфум «Aromatics Elixir» був складений таким чином, щоб його букет мав благотворний Аромотерапевтична дію. Випущений в 1971 році, цей жіночий шипровий квітковий аромат проводиться і в наші дні.
Актуальна ароматна колекція бренду Clinique складається з семи жіночих парфумів і одного чоловічого. Левова ж частка виробництва компанії і сьогодні залишається за засобами для догляду за шкірою.